Examenstider!

En stor grupp studenter firar
Socionomstudenterna firade efter sin ceremoni i lund.

Stort grattis och lycka till önskar vi till alla studenter som nu avslutar sina studier på Lunds universitet, Campus Helsingborg. Vi hoppas att ni har haft givande år hos oss och skapat minnen, vänner och kunskaper för livet.

En grupp unga människor minglar i finkläder.
Studenterna från programmen inom Service management och strategisk kommunikation minglade inför sin ceremoni på SeaU i Helsingborg.
Studenter tackas av på scen
Studenterna tackades av i omgångar på scenen. Konferencierer var Annika Permevik och Cecilia Axwinge, studievägledare för programmen.
Publik och scen med studenter.
Studenterna på de internationella masterprogrammen i Service management och Strategisk kommunikation firades under samhällsvetenskapliga fakultetens ceremoni i universitetshuset i Lund.